Den fortiede sandhed om det ikke blomstrende bed

Vil du hjælpe mig?

Det spørgsmål stiller jeg ofte mine børn, og jeg har endnu ikke grejlet, hvordan jeg skal få dem til IKKE at svare med spørgsmålet:

Med hvad?

Jeg skulle da mene, at med al den hjælp de får fra deres far, så burde de ikke stille betingelser for deres hengivenhed og vilje til at hjælpe – og de burde SLET ikke lade det komme an på HVAD jeg beder dem om. Hvis jeg bad dem om noget, de ikke kunne klare, ville det jo altid være muligt at bakke ud, ikke sandt?

Lad os lege, at jeg bad dem om at køre i Bauhaus og hente en trailer, så kunne de jo bare sige:

= = =

Det vil jeg gerne, men loven forhindrer mig i det. Jeg ville iøvrigt smadre både bil og trailer, så det må du hellere selv gøre.

= = =

Anyway, måske skulle jeg bare lade være med at tænke så meget over tingene, og være glad for deres hjælp, når jeg får den. Og på denne dag, gik de med til at luge halvdelen af et bed og dække det til med sort plastik. Jeg havde egentlig sået blomster og skovjordbær i hele bedet, men det så ud som om, at det kun var ukrudt som kom op, så jeg besluttede at udsætte projektet, og jeg ville ikke tabe kampen til ukrudtet.

De nåede kun halvvejs.

Og da var det, at jeg havde en lille diskussion med min ellers fornuftige kvinde.

Hun mente, at jeg skulle have været en lille smule mere tålmodig og bare give det tid.

Og hvem tror du fik ret?

Lad mig sige det sådan.

Den ende af bedet, som min børn lugede og tildækkede med sort plastic er nu helt bar.

Den anden ende er…

I FULDT FLOR

…med smukke blomster og skovjordbærplanter.

Det er næsten som en økologisk version af Batman-skurken Two Face, og jeg har ihvertfald lært en lektie… Selvom jeg har meget mere erfaring med havearbejde en Tanja, så var jeg den utålmodige, der ikke kunne give frøene en chance for at spire.

Det groteske ved vores nye monument over min dumhed?

– er, at ind imellem ser det samme igen i markedsførings-land.

Eksempelvis sagde af mine læsere for nylig, at hun havde lært meget af mig, men nu var det tid til at prøve noget andet, for det var ikke lykkedes hende at få gang i salget efter godt et halvt år. Problemet er, at hendes produkt slet ikke solgte noget i forvejen. Hun vidste ikke, om der var et marked for præcis det produkt, og hun var endnu ikke 100% skarp på sin målgruppe.

Når du står der…

Med flere forskellige variabler.

Så skal du være tålmodig og IKKE ændre flere variabler ad gangen.

Ellers svarer det nogenlunde til at smide frø i jorden og derefter smide sort plastic over, fordi du ikke har tid til at det slår frø først.

Og fanger du ikke min pointe, så lad mig omformulere det…

Hvis du overvejer at abonnere på mit månedsbrev, så overvej dette:

Hvis du har et produkt, der allerede sælger – og du VED, at der er et marked, så kan jeg næsten garantere dig valuta for pengene i løbet af få måneder (måske hurtigere), alt efter hvor rutineret du er udi e-mailmarketing.

Men.

Hvis ikke…

Så er der mange variabler i spil, og du skal måske være tålmodig i mange måneder eller flere år.

Har du ikke tid eller råd til det, så VENT.

Uanset hvad, så er linket her:

fearless.mortenspindler.dk
(Kun for læsere af mine daglige emails)


Morten Spindler


- - -
Jeg bygger al min online markedsføring med Simplero. ⇠ Dette link er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.