Når Morten kigger i krystalkuglen

 

I morgen fredag samles en lille gruppe mennesker (lovligt)…

Fordi de gerne vil se og høre min højt ærede kvinde tale om nogle farlige myter og indsigter, der er vigtige for dem, der ønsker at tage en yogauddannelse. Ikke nødvendigvis dem, der ønsker at UNDERVISE yoga, for mere end halvdelen tager faktisk hendes yogauddannelse med det primære formål at komme dybere ind i yogaen selv.

De går til yoga, men når aldrig rigtig at nørde med den på de korte klasser, man kan gå til på almindelige yogaskoler. Så yogauddannelserne i Danmark (og ikke mindst Tanjas) er blevet et tilløbsstykke for den slags yogier, der bare vil have mere.

Det er et interessant faktum...

...og iøvrigt noget vi adresserer meget i vores markedsføring, for som du måske har hørt mig præddike masser af gange: Dit markeds smerter og drømme er meget vigtigere end dine produkter, og det gælder naturligvis også når vi markedsfører os.

For en kunde har den indsigt også ført til at jeg hjalp hende med at ændre teksten på en landing page, så den gik fra at have masser af besøg men NUL salg til at have masser af besøg og MASSER af salg, til melodien af flere millioner om året. Den har også ført til, at en kampagne i december 2017 gik fra at floppe til at give RÅ mink-pote fordi vi stillede de rigtige spørgsmål i en survey til listen.

Og der er masser af andre eksempler.

Jeg kan ikke altid se i krystalkuglen, HVAD en liste eller en bestemt målgruppe ønsker sig.

Men jeg har en ret god fornemmelse for, hvordan jeg skal finde ud af det, fordi jeg tænker over den slags konstant, både når jeg sover og når jeg er vågen.

Således er det – midt i en krise, hvor de fleste andre piver over manglende salg – lykkedes os at Corona-fylde salen med folk, der gerne vil bruge 32-36.000 på en uddannelse.

»Men Morten… Jeg har hørt, at din kone lukker sin yogaskole, så helt godt er det vel ikke?«

Aha…

Du er ikke helt tabt bag en vogn med de der kritiske spørgsmål.

Det er korrekt, at Tanja sælger den ene halvdel af sin forretning, men det er faktisk ikke fordi det går skidt med at sælge. Problemet er, at Corona-krisen fik halvdelen af de faste betalere til at opsige deres abonnement, og først i september lykkedes det, med en ihærdig indsats at få vendt det til fremgang, men på det tidspunkt var udgiften til lærerlønninger mindst 15.000 højere end indtægten – der var med andre ord underskud på driften af yogaholdene – så selvom medlemstallet var stabilt på vej frem (igen på trods af det modsatte i branchen), så valgte vi koldt og kynisk at trække stikket på den del af forretningen, der ikke gav overskud lige nu, også fordi udsigten til overskud igen var mange måneder frem.

Den tålmodighed havde vi ikke.

Så e-mailmarkedsføring er ikke en mirakelkur, der kan kompensere for alt.

Men når du bruger det rigtigt, kan du helt sikkert gøre det bedre end…

Hvis ikke.

Fremover vil vi fokusere 100% på at hun får en stærk indtjening på sin yogauddannelse, og behøver jeg at nævne…

Den eneste salgskanal er emails.

Vi har ALDRIG solgt en eneste plads på anden vis.

Not once.

Brug den information til hvad du vil.

Her får du en sidste chance for at udnytte mit Trump Sale, før salget af produkter lukker indtil Black Friday.

Få 2 timers sparring, betal kun for 1.

LINK
(Der er ingen rabat på linket, du køber en time, men jeg giver dig 2 – på spejderære – sidste frist 12. november 2020 kl. 23.59)
(Kun for læsere af mine daglige emails)


Morten Spindler


- - -
Jeg bygger al min online markedsføring med Simplero. ⇠ Dette link er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.