Hvor dybt skal jeg ned i Copywriting hullet, Morten?

Jeg fik en super god ven da jeg arbejdede for Simplero i 2018-2019.

Altså en af den slags venner, som man chatter med et par gange om året på messenger.

Intet galt med det.

Jeg skriver det kun for kontekst.

Forleden spurgte han, hvilke copywriters, han skulme studere, hvis han skulle blive virkelig god. Han var allerede tæt på at lægge bogen »Breakthrough Advertising« i kurven på en webshop, og jeg svarede (som den kloge gamle stodder, jeg er):

= = =

Den skal du købe og læse 10 gange.

= = =

Mit svar var adskillige hundrede ord langt, men essensen i mit svar ligger gemt i ovennævnte 8 ord.

Min ven kan ikke dansk, så han ville ikke få en tøddel ud af at læse mine emails og endnu mindre mit måbedsbrev... mine emails ville han trods alt kunne oversætte med google translate, og jeg har faktisk en Canadisk læser som gør det. Men månedsbrevet er printet på papir og det ville kræve en næsten umenneskelig indsats at scanne, konvertere til tekst med en såkaldt OCR-app og derefter oversætte til engelsk – og så derefter læse og få noget ud af det.

Hvis der ikke var andre veje, ville jeg snbefale ham det.

Men ellers ville mit råd til ham være at fortsætte præcis med det, han gør nu - PLUS et par anfre principielle ting om hvilke bøger han skulle læse og hvordan.

Og hvad er det, han gør rigtigt lige nu?

For det første skriver han hver dag.

Du behøver ikke at skrive meget hver dag for at udvikle dig, men du vil blive overrasket over hvor mange mennesker der stejler over tanken om at skrive hver dag...

Man må da kunne læse sig til noget af det?

...er sikkert tanjegangen.

Men nej.

Når du læser bliver du god til at læse.

Når du skriver bliver du god til at skrive.

Du kan sagtens lære principper om at skrive ved at læse, men det er først når du får anslag i fingrene, at din skrivning udvikler sig.

Punktum.

Anyway, min gode ven gør også noget andet, som jeg ikke har set mange andre gøre i hans alder.

Han følger (måske uden at vide det) et princip, som kan give dig en stor fordel frem for dine konkurrenter...

* I din webshop.

* På din hjemmeside.

* Dine emails.

* Når du skal søge job.

* Og i mange andre aspekter af livet, hvor du har behov for at vinde en kamp (ja, også i kærlighed).

Og det princip er?

Hemmeligt.

Altså ikke hemmeligt på den måde, at du skal være indelukket og holde på hemmeligheder, men på den kommercielle og selviske måde, at jeg afslører og lærer dig princippet i mit komme de månedsbrev.

Det koster dig 599,- inkl moms.

Du KAN købe dette månedsbrev og melde dig ud igen bagefter, men det vil du nok ikke gøre.

Mine abonnenter er nemlig usædvanligt trofaste.

Og når du ser, hvad dette ene princip kan gøre for dig, vil du formentlig have lyst ril at kravle enndnu dybere ned i kanin-hullet.

Tiden er dog knap, og du skal være registreret som aktiv abonnent inden 1. februar for at få februar-nummeret. Derefter er det bye-bye Kansas for DET princip.

Udsæt din tilmelding på egen risiko.

(Link forneden.)
(Kun for læsere af mine daglige emails)


Morten Spindler


- - -
Jeg bygger al min online markedsføring med Simplero. ⇠ Dette link er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.