Eriks visdom

Da jeg var en ung mand havde jeg en nabo, som jeg ikke længere kan huske navnet på.

Han var ellers flink, og i mit klare billede af ham, lignede han en, der hed Erik, så lad os bare kalde ham det.

Erik var en vis mand.

Og en dag, hvor vi talte om at købe skibsanparter, sagde han klogeligt til mig:

= = =

Hvis du vil sove godt om natten, så spiser du ikke så godt om dagen, og hvis du vil spise godt om dagen, så sover du ikke så godt om natten.

= = =

Jeg lyttede ikke til hans råd, og endte med at brænde nallerne big time på at købe skibsanparter.

Det var træls, og den slags oplevelser har gjort, at jeg prøver mit bedste på at konsolidere privatøkonomien på en logisk og fornuftig måde.

Omvendt er det med markedsføring.

Her skal du være mere villig til at risikere.

Hvis du blot spiller for ikke at tabe, så er det nemlig ikke ret sansynligt at du vinder.

I mit kommende månedsbrev dyrker jeg en af de vinderstrategier, som oftere end noget andet har givet pote for mig. Ikke hver gang, for hvis jeg havde succes HVER gang, så kunne jeg jo ikke troværdigt sige, at jeg risikerede noget. Men ofte nok.

Og i de fleste af mine (såkaldte) fiaskoer, har jeg IKKE implementeret denne strategi.

Da månedsbrevet er nogle dage forsinket, kan du stadig lige når at lære om den her:
(Kun for læsere af mine daglige emails)


Morten Spindler


- - -
Jeg bygger al min online markedsføring med Simplero. ⇠ Dette link er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.