Automations der virker

Jeg har arbejdet med automatiske emailserier i mindre end 15 år.

Det lyder vel lidt mindre prangende end at sige »mere end 10 år.«

Men begge dele er sandt.

Og jeg har gjort det i flere brancher end jeg magter at tælle og for flere kunder end jeg kan huske på liggende ryg.

Mit vigtigste råd til dig, der arbejder med samme disciplin (findes der andre?) vil være det her...

Dine automations kunne meget vel være din forretnings absolut vigtigste våben i kampen FOR kunder og IMOD konkurrenter, og hvis du ikke har arbejdet med den i mindst et par hundrede timer – give or take – alt efter branche, så er det høje tid, at du kommer igang.

“Så Morten, hvordan bygger jeg en automation, der virker?”

Det er et godt spørgsmål, hvortil der næsten kun findes dumme svar.

Eller lad mig sige det på en anden måde.

Der flyder ikke ret mange tips rundt derude på inder-nettet, som er i overensstemmelse med mine beskedne erfaringer.

Det har jeg tænkt mig at rette op på.

I næste nummer af mit månedsbrev dykker vi derfor ned i, hvad DU kan gøre lige nu for at skabe eller forbedre din email automation.

Lige nu bygger jeg selv en automation på cirkus 40 emails.

Det er egentlig alt for lidt, men når man kun har en lille måned til alt, må man ind imellem nøjes.

Til gengæld er det 4 gange så meget, som der nogensinde er sendt fra det firma på en kampagne.

Anyway, frekvens er ikke alt.

Hvis du bestiller mig månedsbrev, kan du lære det.

Og det behøver ikke at koste dig en krone.

Tilmeld dig her før det er for sent (eller før jeg fortryder):
(Kun for læsere af mine daglige emails)


Morten Spindler


- - -
Jeg bygger al min online markedsføring med Simplero. ⇠ Dette link er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.