Hvornår du skal være klar i spyttet
Når du skal skabe...
Et langvarigt forhold til dine læsere, så er stortytelling og infotainment iblandt de sikre vindere, i hvert fald når du gør det rigtigt. I de første 40 numre af mit månedsbrev har jeg skrevet utallige artikler om, hvordan jeg og mine kunder har profiteret fra det. Og jeg forventer, at der vil være masser af guf om emnet i de næste 40 numre (hvilket svarer til 4-5 år, da jeg typisk udgiver 7-9 numre om året, alt efter hvor længe jeg holder pause først og midt på året).
Men ind imellem har er du nødt til at give dine læsere noget andet.
For eksempel når du skal bede dine bestående liste om hjælp til at få nye læsere i folden.
Og helt specifikt, når du vil bede dem om hjælp til at få så meget valuta som muligt for pengene via en lead-annonce på Facebook.
Ud over, at der er nogle love og regler, som du skal følge (og gør klogt i IKKE at bryde), så er der nogle simple principper, du skal følge, hvis du vil have succes med skidtet.
Et af dem er: Vær klar i spyttet.
Det siger måske sig selv, men du vil blive forbløffet over, hvor tit folk forplumrer budskabet.
Jeg er ikke tilhænger af copy-paste modeller, men i mit næste månedsbrev gør jeg en undtagelse.
Eller næsten.
Jeg fortæller dig i hvert fald (øverst på side 10) om 3 spørgsmål, du skal besvare for din kunde, og hvorfor du mindst skal sende EN email, der ikke indeholder andet end svaret på de 3 spørgsmål.
Jeg giver dig også et eksempel på sådan en email – du må gerne copy-paste ordlyden eller omformulere den til dit eget sprog, men med den email i hånden har jeg selv i flere forskellige brancher tilført lead-annoncer uvurderlig brændstof i form af rækkevidde (reach) og troværdighed (social proof).
Men tiden er knap.
Hvis du gerne vil have mit næste månedsbrev OG mine bonusser, skal du slå til senest 8. august (medmindre selvøflgelig, at du er en af dem, som allerede ER med).
Hvis du derimod bare vil løbe med lektionen om at være klar i spyttet, så skal du ikke gøre andet.
Den er gratis.
Og den virker.
Men dem, som måske vil tænke lidt dybere kan følge linket forneden.
Morten Spindler
⇢ Skriv dig op til Morten Spindlers (No-BS) Daglige emails og ⇣
FÅ 1 GAVE-NUMMER AF
Fearless Email Warriors
DK's eneste magasin om
e-mailmarketing
Det koster dig kun din e-mailadresse
Special-nummer om at køre en profitabel Black Friday-kampagne efter den model, jeg har brugt for mig selv og for kunder.
Du kan altid afmelde dig.
Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895
–
Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.