TjorLfir's 80/20-løsning på marketing OG alzheimer

Det lyder måske som ønsketænkning.

Men jeg håber da, at det IKKE er et alderstegn, når jeg ind imellem kommer til at sige 2-3 navne, før jeg rammer det rigtige navn på den af ungerne som jeg vil kalde på. Det ER altså svært, når man jonglerer rundt med 5 hjemmeboende krapyler med krudt i røven og en køter med ditto.

Jeg gør i hvert fald alt, hvad jeg kan for at undgå Alzheimers…

* Skriver daglige emails, tjek.

* Involverer mig i (hjerne) udfordrende projekter, tjek-tjek.

* Dyrker min have og min krop, tjek-tjek-tjek.

* Spiser varieret, tjek-tjek-tjek-tjek.

* Går mine 6-10.000 skridt om dagen i gennemsnit, nogle dage op mod 30-40.000 (– min rekord for een dag på gå-bånd alene er 39.688 skridt), tjek-tjek-tjek-tjek-tjek.

Så…

Hvis Alzheimer er ved at indhente mig, er det ikke min skyld, så meget ved jeg.

Men…

Bare for en sikkerheds skyld - hvis den nu er helt gal med mig, og jeg bare ikke selv kan se det - så har jeg opfundet et nyt sammensmeltet navn til de unger, jeg oftest roder rundt i…

= = =

TjorLfir

= = =

Tjalfe, Thor og Kalle Haldir.

Jeg har så den udfordring, at ingen af ungerne pt. reagerer på navnet, og ultimativt – hvis de gjorde – så ville det næppe være hensigtsmæssigt at de alle sagde »ja« i kor, når jeg kaldte.

Så bare glem det.

Og.

Hvis du ikke kan bruge ovenstående sludder for en sladder til andet, så er den i det mindste et eksempel på en værdifuld lektion om, at det ikke er alle idéer, som holder vand ude i det virkelige liv. Inden for e-mailmarketing, der eksperimenterer jeg dagligt med ting, som de færreste har tid, penge eller tålmodighed til, og det er ikke alt, der giver pote. Enhver der siger andet, lyver.

Så ja, jeg tester også idéer, der viser sig at være lige så dårlige, som kombi-navnet TjorLfir.

Og når dagen er omme destillerer jeg de bedste idéer omkring storytelling, e-mailmarketing og infotaiment, sammen til noget, du kan bruge til at hoppe over, hvor gærdet er lidt lavere.

Jeg hælper dig til at fokusere på de 20%, som mest sansynligt kan give 80% af resultaterne.

Lige nu kan du for eksempel løbe med min freebie til nye læsere.
Du kan downloade den, hvis du skriver dig op til mine daglige emails på linket nedenfor.

Og du kan gå hele vejen og blive Fearless.

Jeg ville personligt cykle med begge dele.

Men det er op til dig.


Morten Spindler

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.