Et skift, jeg ikke fortryder

»Det her er fugking nederen.«

Jeg stod på den lokale Shellstation og tankede blyfri 95 lige ned i løgneren på min kvindes elskede Golf Highline med alt, hvad der bimler og svimler af udstyr - fra baglæns-kamera til til adaptiv fartpilot og sågar ryg-massage i førersædet.

Hun har med rette været glad for den øse lige siden købet i 2016.

Og den kan leve mange år endnu, især fordi vi ikke længere kører så mange kilometer i den.

Men den har ET minus.

Noget jeg slet ikke er stolt af længere.

Den kører på gasolin.

Ain’t dat a biatch?

Vi har en Golf mere som kører langt, og den er for nylig blevet udskiftet med en eGolf, der helt bogstaveligt bliver tanket op når solen blæser og vinden skinner. Vi har nemlig solceller på taget og vi køber strøm fra Vindstød.

Anyway, du er jo ikke mødt op for at høre praleri om min nye bil.

Men mår man (som jeg) er pænt concerned about fremtiden for sine børn, så er det ganske enkelt knæhøj karse at køre i en bil, der ikke udleder sygdomsfremkaldende partikler og heller ikke bidrager til den menneskeskabte opvarmning af klimaet.

Anbefaling hermed givet videre.

Få dig en ellert, hvis du kan.

Den er billigere i drift.

Og de er også meget sjovere at køre.

Nul motorstøj og meget kvikkere kørsel.

Hvis du prøver det, vil en benzin-bil pludselig virke som en fuser, og her er årsagen:

Når du træder på speederen i en benzinbil, så er der en forsinkelse på nogle splitsekunder, hvor mere benzin bliver sprøjtet ind i motoren, det bliver forbrændt og motoren begynder at producere mere kraft, som bliver sendt ud i hjulene og ned i underlaget. Lige meget hvor stor og dyr din bil er, så kan du tydeligt mærke tidsrummet fra du træder på speederen til det fulde moment rammer vejen. Når du derimod jogger på sømmet i en el-bil, så går kraften (bogstaveligt talt med lynets hast) lige i hjulene og ned i asfalten. Resultatet er at du bliver sendt tilbage i sædet og i løbet af no-time er oppe på den tilladte hastighed.

Faktisk...

Så minder forskellen mig meget om den forskel jeg oplevede, da jeg for alvor begyndte at bruge eMailmarketing til at sælge for min kunde Johnny Nielsen for over 10 år siden. I stedet for den langsomme (og dyre) process med at producere et trykt katalog som folk kunne rekvirere fra hjemmesiden, så lavede vi en online-version, som folk kunne hente, hvis de blot lagde deres email.

Effekten blev 5-doblet over night.

Eller måske ikke over night, men så i hvert fald som det første den næste morgen.

Det blev meget lettere at spore, hvor salget kom fra.

Og vi kunne påvirke folk mange gange i de følgende uger med emails, der gik ud helt automatisk – i stedet for kun 1 gang med et dyrt og omstændigt brev, som han og familien sad og pakkede om aftenen.

Det ene udelukker dog ikke det andet...

Lissom at vi både har en benzinbil og en elbil, så KAN der være god synergi i at kombinere e-mails og trykte kataloger. Hvis du gerne vil sætte strøm til din markedsføring emails, og lære håndværket af en af de mest erfarne og produktive email copywriters i Danmark, så kunne du overveje Fearless, hvor du netop får et printet månedsbrev. I november nummeret lærer jeg dig at udnytte et princip, der kan give dig en uretfærdig fordel frem for dine konkurrenter – uanset om du sælger hundefoder, el-biler, online-kurser eller måske søger nyt job.

Men deadline nærmer sig.

Så tjek linket herunder, før det er for sent.


Morten Spindler

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.