Slet eller send? Sådan vælger du…

Frit fra hukommelsen…

Sådan cirkus en gang om måneden skriver jeg en email, der bare ikke fungerer. Et eller andet er skrup-hamrende forkert i forhold til målgruppen eller historien glider bare ikke, og når jeg har skrevet 2-300 ord, kan jeg instinktivt mærke, at den aldrig kommer til at spille godt, uanset hvor meget, jeg skriver den om eller redigerer.

Ja, der findes dårlige idéer.

Også når det kommer til at skrive emails.

Og der findes oven-i-købet en skudsikker metode til at se om din email er værd at sende eller ej. Du skal såmænd blot lære at mime en læser, eller sagt på forståeligt dansk: Du skal (og kan) blive i stand til at visualisere, hvordan din læser vil opfatte rytmen i din tekst.

Det er ikke noget, jeg kan sælge på tube, for du skal også have din personlighed med ind i det.

I Fearless-håndbogen (Enkyklopædietikon) får du en grundtræning i nogle af principperne.

Når du er Fearless kan du også få direkte sparring.

Og så er der den vigtige månedlige dosis af guldkorn i månedsbrevet.

Med de 3 elementer kan du blive i stand til at ryste profitable emails ud af ærmet på kommando.

Blandt meget andet.

Forneden melder du dig på min mail liste.


Morten Spindler

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.