Jeg har hørt flere pseudotips om e-mailmarkedsføring, end du har spist ærter

Det udmatter mig mentalt...

(Så meget, at jeg er nødt til at kompensere ved at klukke en høj latter.)

Når jeg overværer debatter om ligegyldige petitesser og ind imellem direkte usande ting.

Og det sker ikke kun på Flake-book.

På email summit i Odense 2021 – en ellers seriøs konference om e-mailmarketing – overværede jeg på den måde 2 (såkaldte) eksperter drøfte om man overhøvedet bør sende emails uden billeder.

Jeg lyver ikke.

I deres verden var en »plain text email« blot en email, der kun indeholdt »nogle få« billeder – i stedet for en hel masse billeder og grafiske effekter ud over det hele.

Ingen mennesker.

Absolut ingen.

Kunne i deres bog have succes med e-mailmarketing, hvis de sender emails uden billeder og de vil i hvert fald have mindre konvertering end hvis de også brugte billeder.

Jeg kneb mig selv i armen.

Er vi seriøst kommet dertil, hvor unge mennesker tror, at markedsføring lige er blevet opfundet i samme åndedrag som instaspam og TrickTåk?

Og tror de, at billeder er den eneste måde af fange publikum?

Hehe.

De ved muligvis ikke, at en af de mest succesfulde salgs-mails nogensinde var et brev UDEN billeder og endda uden overskrift.

Ja, det er længe siden.

Men jeg har selv solgt medlemsskaber for 10-tusindevis af kroner på et simpelt salgsbrev af samme slags, som kun er sendt til en lille håndfuld mennesker.

Så hvis de tror, at emails uden billeder er no-go, så siger jeg tak.

For det betyder mere guf til dem, der ved at markedsføring i bund og grund handler om at skille sig ud. Og hvad lægger du mærke til i en indbakke proppet med prægtige illustrationer og farvestrålende fotos?

Rigtigt.

Plain text emails, der ligner noget et rigtigt menneske har sendt til dig.

Jeg har allerede så småt testet det på en stor liste, hvor billeder er normen.

Med fine resultater.

Og jeg kommer til at teste det mere i dybden.

Men vent.

Hører du mig sige, at emails uden billeder er det eneste rigtige? Eller at det altid er bedst?

På ingen måde.

Jeg siger…

Lad være med at dømme noget ude, blot på baggrund af din mening.

Og især noget, du ikke har testet.

Hvis du ikke ØNSKER at sende plain text emails, så fred være med det.

Men hvad der VIRKER i markedsføring har intet at gøre med eksperters mening.

Jeg er ikke nødvendigvis ekspert – nok nærmere specialist.

Og min erfaringer er den her…

Plain text emails kan noget helt særligt.

Du kan jo teste det.

Hvis du tør.

I januar 2022 giver jeg dig konkrete værktøjer til at spice dine emails op, så de – om ikke andet – bliver meget mindre kedelige, og de tips kan du bruge med eller uden billeder. Jeg lukker kun 4 mennesker ind i Fearless, og den ene plads er på forhånd reserveret til en god kunde. Hvis du vil have en chance for at nappe en af de andre 3 pladser, så skriv dig på ventelisten, hvor du får besked før andre. Det er helt uforpligtende…

Og.

Det er sidste chance i dag, så tryk herunder, hvis du ikke allerede er tilmeldt.


Morten Spindler


PS.

Og så lige en ting mere.

Når du køber plads i Fearless OG er med på ventelisten, vil du få nogle hemmelige, værdifulde bonusser.

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.