Charlatans

Jeg er ikke nogen særligt god netflix-kunde.

Jeg nasser mig ind på min hustrus abonnement, og jeg låner meget sjældent mine øjenæbler til den tjeneste.

Med en undtagelse.

Når jeg er i fængsel.

Så kan jeg godt se et par film eller fem.

Og ja, jeg har også set en af deres mest populære film i tiden – nemlig katastrofefilmen »Don't look up«, og den er ret genial, fordi den maler et både tragisk og humoristisk billede af menneskeheden, som meget vel kan være på vej til at male sig selv op i et hjørne af naturkatastrofer og pandemier, som måske en dag vil efterlade livet på jorden slået tilbage med et par milliarder år.

Den gang, hvor der kun fandtes mikroskobisk liv.

Du skal se filmen med åbne øjne, og måske vil du væmmes lidt ved nogle af karaktererne, men det er et godt tegn.

De der helte, som vi normalt ser fra Jollywood, er næppe nær så realistiske som de bøller, der i denne film leder jordens befolkning mod dens egen potentielle undergang. At se både Cate Blanchet (måske verdens bedste skuespiller) og Meryl Streep i roller så usympatiske, at man næsten får kvalme... er i sig selv ret overraskende.

Well.

Det er det så ikke længere for dig, hvis du ikke har set den.

Men jeg lover, at jeg ikke spolerer mere af filmen for dig.

Bortset fra en ting.

Det bedste ved filmen er, hvor realistisk et billede af menneskeheden, den portrætterer.

At den så er urealistisk på flere videnskabelige områder er en anden sag.

Men menneskers fordærv.

Puha, John, det er realistisk.

Nu er vi jo lige humpet ind i et nyt år, så jeg skal ikke trætte dig med historier om, hvordan jeg har mødt lignende mennesker i min branche. Charlatans, der vil sige hvad som helst for at få dig til at købe deres kurser og bøger om at sælge kurser og bøger – ofte propfyldt med pseudo-tips, de aldrig har testet uden for deres egen boble af et ekko-kammer-univers.

Hvis de da overhovedet har testet dem.

Jeg har set højt estimerede GRUruer lave copy-paste på andre menneskers kurser og bøger, og (uden at blinke) påstå, at de selv har fundet på det hele. Jeg har sågar selv (uvidende) været med til at markedsføre en bog, hvor et helt kapitel var ren copy-paste fra en anden i branchen. Kapitlet var simpelthen en anden mands freebie, som var skrevet 2 år før bogen udkom.

Nogle mennesker er bare skruppelløse.

Men jo, det KAN godt virke at kopiere.

Det må bare være svært at se sig selv i spejlet.

Skulle man tro.

Anyway.

Nok sjælefoder for en første dag på året.

Her er lidt ærlig business snak.

På mandag aften hjælper jeg en af mine Fearless Email Warriors med at optimere nogle annoncer, så de (forhåbentlig) giver både bedre og billigere leads. Jeg har i al beskedenhed en vis erfaring med det. I 2021 brændte jeg flere millioner af på lead-kampagner fordelt på mindst 5 forskellige brancher, og jeg har efterhånden fået en ganske god fornemmelse for, hvad der virker og ikke virker.

Han får min feedback som en del af medlemsskabet, der kun koster cirka 20 kroner om dagen.

Og med i det abonnement (uden binding) får du endda mit printede månedsbrev fyldt med tips du kan læse på 1/2 times tid og implementere samme dag.

Nap en af de 3 pladser, før det er for sent.

Når du har tilmeldt dig min liste nedenfor, så vil du være den første til at modtage tilbud som dette fremadrettet.


Morten Spindler

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.