Jeg ser en Trend i den røde Dante

For 15 år siden...
...fik 2 drenge fra Horsens den crazy idé at lave en webshop med accessories til mænd. De så den trend, at mænd var begyndt at købe accessories – noget, der ellers tidligere primært havde været for kvinder.
* Armbånd
* Ure
* Tasker
* Halskæder
* Barbérgrej
– og en masse andet.
Jeg kom med på raketten som e-mailmarketing specialist for godt 1 år siden, hvor man lige havde rundet 200 millioner i omsætning på et år. Og i mit første år ombord rundede vi så 300 millioner (og det er ikke kun min 'fejl'). Et af de produkter, som har været et bærende element i omsætningen er et skeletur med navnet Dante. På mandag lancerer Trendhim en ny og opdateret udgave af det ur, men e-maillisten får allerede besked søndag.
Og hvorfor er det relevant for dig?
Fordi Dante II er værd at tjekke ud.
Jeg har selv købt den røde Limited Edition.
Og fordi Trendhims succes er værd at studere for enhver, der sælger online.
Trendhim har som mål at blive »the worlds go-to-place when it comes to accessories«, og lur mig om det ikke lykkes. Hvis du også drømmer om at sælge for vildt med emails, så kan du lære de samme principper og taktikker, som jeg udnytter som en del af marketing teamet hos Trendhim.
(Skriv dig op til mine daglige emails forneden, kun der får du mulighed for at købe adgang til mit univers for ambitiøse e-mailmarkedsførere).
Morten Spindler
⇢ Skriv dig op til Morten Spindlers (No-BS) Daglige emails og ⇣
FÅ 1 GAVE-NUMMER AF
Fearless Email Warriors
DK's eneste magasin om
e-mailmarketing
Det koster dig kun din e-mailadresse
Special-nummer om at køre en profitabel Black Friday-kampagne efter den model, jeg har brugt for mig selv og for kunder.
Du kan altid afmelde dig.
Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895
–
Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.