Universelt trick til at få opmærksomhed

True story.

For nylig læste jeg om en mindre katastrofe i New York.

Der havde været brand i et højhus, og to danske aviser havde skrevet om skidtet, selvom det et eller andet sted var lidt uvedkommende for danske læsere. Men historien indeholdt dog et ellement, som gjorde den universelt interessant for læsere i hele verden.

Og det element kan du med fordel udnytte i dine emails.

Faktisk har du (så godt og vel) kuk, hvis du bevidst lader være.

Elementet jeg taler om her er drama, og selvom det naturligvis ikke er ligegyldigt HVORDAN du bruger det – brugt forkert KAN det give bagslag – så skal du næsten være mere bange for at lade være, end for at bruge det, for intet er værre end kedelige emails.

Vel?

Det interessante ved de 2 artikler, var den måde, de 2 meget forskellige aviser brugte drama på – og især deres overskrifter.

Den ene avis havde 15 ord i overskriften.

Den anden havde 2.

Og hvis du – med den begrænsede viden – skulle gætte på, hvilken overskrift, der havde MEST drama og bedst skabte levende billeder i hovedet på læseren, ville du så gå med 15 eller 2 ord? Du har sikkert allerede gættet at det rigtige svar ikke er logisk, men derimod ganske rigtigt er...

Overskriften med kun 2 ord.

Jeg dyrker eksemplet på side 15 i januar månedsbrev – og lærer dig, hvordan du selv kan bruge de samme virkemidler til at få din velfortjente opmærksomhed og højere risiko for salg som en direkte følgevirkning. Du får det som et ekstra bonusnummer, hvis du tilmelder dig Fearless senest søndag den 6. februar, hvor mit næste månedsbrev bliver sendt til trykkeren.

Detaljer og tilmelding herunder.


Morten Spindler

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.