Tiende tip Tom Temnelinier

Ikke så meget pjat.

På side 9 i månedsbrevet for januar får du artikel nummer 10 igennem årene om den lille bitte ting ved dine emails, som har meget stor betydning for, om din email bliver læst, nemlig emnelinien. Hvis du gør det rigtigt, er det ikke emnelinien, som har STØRST betydning, men den bliver aldrig ligegyldig (og må derfor aldrig være kedelig).

Denne gang tager vi fat i noget, som du ikke kan finde i nogen modeller eller swipe-files.

Det er nemlig et princip, som ikke kan kopieres – og min påstand er, at det ikke engang kan læres.

I hvert fald kan du ikke opsætte nogle kriterier for, hvordan du udnytter princippet – og det vil være forskelligt fra branche til branche og fra liste til liste.

Du er i stedet nødt til at lære noget, som er mere grænseoverskridende.

At tænke selv.

Og få en fornemmelse for, hvad der får kunderne i dit marked op på dupperne.

Når du kan DET, og kender dette emnelinie-princip, så kan du... om ikke hypnotisere, så i hvert fald manipulerre dine læsere til at stoppe, hvad de har gang i og læse din email.

It's that simple.

Lær det på side 9 i månedsbrevet fra januar – du får det nemlig med som bonus, når du tilmelder dig Fearless senest 6. februar.

Tilmeld dig flere guldkorn på linket nedenfor.


Morten Spindler

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.