Email dude indrømmer: Det var ikke min værste kampagne

20220516_notworst

I gårsdagens blogindlæg beskrev jeg min værste kampagne nogensinde.

Og hvor jeg ærligt kan sige, at det var det værste lort, jeg nogensinde har lavet til min egen liste (hvis man kan sige sådan om en bunke emailadresser, der aldrig havde givet mig permission, men tilfældigvis var landet i min varetægt – det var før regler på området blev strikse)...

...så må jeg indrømme, at jeg har lavet en kampagne, som var værre.

Eller rettere.

En enkelt email.

Den var egentlig ret godt skruet sammen.

Men vi havde sagt ja til at skrive den til en liste af købte emails, sådan... bare for at prøve om det virkede. Big mistake. Jeg ved simpelthen ikke, hvordan vi kunne være så tumbede – ikke mindst fordi min arbejdsgiver på det tidspunkt var en person, der påstod at være en kapacitet indenfor e-mailmarketing.

Anyway.

Igen lærte jeg på den hårde måde, hvordan du kan dykke dybt i godteposen med gode idéer, sætte dig ned og skrive røven ud af bukserne – og lave en fin grafisk email. Lige lidt hjælper det, hvis dit publikum ikke har nogen interesse i det du sælger.

Sådan har jeg – på godt og ondt – fået utallige lektioner igennem de sidste 12-14 år.

Dem destillerer jeg hver måned ned i et let læseligt og -fordøjelige artikler i mit månedsbrev – lektioner som du kan løbe med og implementere i din egen markedsføring med emails.

Og mere...

Hvis du vil vinde mit seneste nummer, kan du hoppe ind og skrive en kommentar på den søndags-snack-fjæs-bogs-LIVE-video, hvor jeg beskriver min værste kampagne nogensinde (og lektionerne fra den)...

Spil din chance >

(Hvis du allerede er Fearless-læser – og vinder – kan du få et gammelt nummer, og hvis du har dem alle... så er det dit held.)


Morten Spindler

 

Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.