Godt nyt om, hvor sent du kan sende emails

photo-1612534526511-dd27833d6e50

Det slår aldrig fejl.

Når du arbejder med e-mailmarketing, så kommer der fra tid til anden en dude og fortæller, at han (eller hun) har fundet det hElt riGtigE TidSPpuNkt at sende emails ud på, og således skete det for nylig, at en velmenende fyr fra en bestyrelse lod os vide, at den-og-den-ugedag klokken sent-om-aftenen havde vist sig at virke godt for dem, så måske det var værd at prøve?

Hvilket vi gjorde.

Og blev vi så en erfaring rigere?

Jo tak, og vi slikker stadig sår af de salg, vi ikke fik, for lige præcis i vores kontekst viste det sig at være en dårlig idé.

I hvert fald den dag.

Eller...

Det vil sige...

Så vidt vi ved.

For vi kan kun gisne om, hvor meget vi havde solgt, hvis vi havde valgt et andet tidspunkt.

Men vi plejer at sælge væsentligt mere, så det er sandsynligt.

Her er imidlertid problemet med at søge efter universelle sandheder (såsom den bedste sendetid for alle)...

Der er SÅ mange variable faktorer, der påvirker salget markant, at den slags higen efter hurtigt guld er cirka lige så effektivt som at starte bilen, når du ser en regnbue.

* Markederne ændrer sig konstant.

* Din listes dynamik i dag er IKKE den samme i morgen.

* Årstiderne skifter.

* Store sportsbegivenheder som VM i youtube og de svenske indendørsmesterskaber i fuldkontakt skak kan stjæle opmærksomheden fra dine emails.

Og listen fortsætter.

Jeg har omvendt solgt masser af billetter klokken tæt på midnat i andre brancher (end den jeg ikke nævnte foroven).

Så hvad er moralen?

Hvis du sælger godt og har udtømt alt andet, så test du bare tidspunktet.

Men hvis ET tidspunkt virker godt i dag, så ANER du ikke, om det virker i morgen.

Så dyrk snarere det fede indhold.

Det er da noget sjovere – og med garanti mere langtidsholdbart for dit salg og dit brand – at modtage en email fra en læser, der er skuffet over, at der ikke lå en (underholdende) email fra dig inden sengetid (det har jeg oplevet) end at skulle teste, hvornår du bedst kan slippe afsted med at sælge lidt på dine kedelige emails.

Well-well.

Hvis du vil have min hjælp, så kan jeg fortælle dig, at der pt. kun er 2 ledige tider tilbage i oktober, og november ser ikke meget bedre ud.

Så er det sagt.

Book din coaching herunder, hvis du vil have en af de gode tider.

25% af din betaling går ubeskåret tilbage til dig (du er en vinder).

25% til Ukraine, så de snart kan vinde.

50% går så til mig.

Til gengæld kan du skrive til mig lisså sent du vil – og du får 100% af det mersalg, som normalt følger efter en session med yours unholy...

WIN-WIN-WIN
(Her var et link til min salgsside, men der er kun adgang for læsere af mine daglige emails ⇣)


Morten Spindler


Morten Spindler
Frydenlund 80, 7120 Vejle Ø
MOBIL +45 40379295
email@mortenspindler.dk
SPINDLER APS CVR 29815895

Bygget med Simplero ⇠ Dette er et sponseret affiliate-link, hvilket betyder, at jeg får en lille bid af kagen, hvis du køber Simplero efter at have klikket på det.